Jump to content

Filtru intern

2 replies to this topic
  • Members
  • 1 posts

Posted 10 February 2010 - 03:38 PM

Salutare tuturor! Sunt incepator in acvaristica si de aceea am decis sa intru pe acest forum pentru a gasi raspuns la intrebarea mea.Mi-am cumparat un filtru intern BOYU SP-602E dar inca nu stiu cum trebuie montat.Mai exact nu stiu cum trebuie sa stea acea teava cu gauri.Deasupra sau in interiorul acvariului (in apa) ?
Cand am cumparat filtrul,vanzatoarea mi-a spus ca nu mai am nevoie de acel filtru extern pentru oxigenarea apei ( cel cu furtun si burete la capat care scoate bule de aer) deoarece acest filtru intern ofera si bule pestisorilor mei. Banuiesc ca acele bule ar fi trebuit sa iasa pe teava cu gauri dar la mine nu iese nici o bula :D . Ce sa fac ?

Aveti si o poza cu filtrul putin mai jos .

Posted Image

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 10 February 2010 - 07:09 PM

In primul rand Bine ai venit .
Ref la nelamurirea ta : indreapta spraybar-ul (teava cu gauri ) sa bata spre luciul apei , in acest fel vei oxigena si apa din acvariul tau fara a vedea acele bule de aer , care din punctul meu de vedere sunt inestetice .
Daca vrei neaparat bule in acvariu vezi ca trebuie sa mai ai si alte accesorii care se aplica pe respectiva teava ( un furtunas si un adaptor la care se poate prinde respectivul furtun ) :D
Rabdare si tutun ! :?

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 10 February 2010 - 07:30 PM

Teava cu gaurele trebuie trebuie sa fie sub apa si dupa cum spunea orly, orientata inspre luciul apei. Nu as recomanda sa mai conectezi furtunul cu aer pentru ca el nu are decat un rol estetic. Pestii nu au nevoie de bule de aer pentru a lua aer. Ei au nevoie de curenti la suprafata apei pentru ca acolo se face schimbul de gaze. Acele bule de aer mai iau si din puterea pompei si eu zic ca mai bine renunti la furtunasul acela. Teava asta ii o chestie buna in schimb, dar sa o folosesti conform indicatiilor noastre.

Numai bine,