Jump to content

Ajutor/sfat trecere spre ciclide

2 replies to this topic
  • Members
  • 2 posts
  • LocationIasi

Posted 31 October 2011 - 09:49 PM

Va salut tiberiu ma numesc sunt din iasi si la indrumarea unui prieten si din lipsa de echipament co2, substraturi fertile etc, mai pe scurt din lipsa de fonduri, intrucat sunt student, as dori sa trec pe ciclide.
- Detin un acvariu 100L x 40l x 45H,
- Doua filtre, unul extern jbl E900 si unul intern resun Sp 1200 - 700 l/h,
- Prin debara am nisip din Marea Neagra adus de alt prieten, pentru un acvariu cu discusi si dupa multa bataie de cap l-am convins ca nu se impaca discusii si plantele lui cu calcarul (multumesc pe aceasta cale),
- Lumina mai am 6 tuburi osram 865 de 30 w

Acum intrebarea pot tine ciclide insi cu ceea ce am?
Daca DA, atunci de care? Acelasi prieten care "m-a zgandarat" cu aceasta idee mi-a recomandat demasoni sau membe deep dar as dori mai multa informatie ca parca mie rusine sal tot sun da ala cum e ? da celalalt cei..? si de aia primesc cu mare placere sfaturile, parerile, opiniile, criticile plecand de la premisa ca nimeni nu s-a nascut invatat si toti au plecat de jos! (Ps: nu vreau sa fie mari si sa traiasca linistite fara lupte, decesuri etc. mai pe scurt daca nui ok renunt din start la acest plan fara a chinui).
Acum sa nu ma intrebati de care ciclide vreau (tanganika, malawi sau altele) intrucat nu ma pricep si concomitent cu sfaturile voastre ma documentez si singur.

Astept ale voastre sugestii!
Ps: momentan am in acest acvariu 5 Jack Deampsy dar nu am nici plantat dar nici pietros deoarece fac multa mizerie si am alge pe valisnerii!

Administrator

• Administrators
  • 2,419 posts
  • LocationCluj-Napoca

Posted 31 October 2011 - 10:35 PM